7sport.net

информация
  форум Събота, 6 Август 2005  

Защо маратонките са важни

Най-новите обувки на “Адидас” са строго индивидуални

В сряда германският концерн "Адидас", №2 в света на производителите на спортни стоки, погълна №3 "Рийбок".
Сделката за 3,1 млрд. евро накара много хора да се замислят колко важни всъщност са маратонките.


 
Снимка

 

Веднъж принц Уилям се опитал да влезе в азиатския ресторант "Нам Лонг" в Лондон с маратонки, но му обяснили, че не може. Тогава той просто ги събул и прекрачил прага бос. Други хора обаче не биха се разделили толкова лесно със спортните си обувки. Едва ли биха ги хвърлили пред входа на някой ресторант, при положение че са дали два чувала пари за тях. Точно цените на маратонките и футболните обувки са причината тези стоки да носят голяма част от печалбите на производителите.
Новият модел на "Адидас" F50+ SYBERGOLD е оборудван с революционната система FusionFrameT, която позволява на играчите да настройват теглото, стабилността, гъвкавостта и дори нивото на удобство на своите футболни обувки. Възможно е да се направи избор между три различни вида стелки в подметката (леки, професионални или комфортни), което позволява перфектно настройване на обувките към индивидуалния стил на игра.
Креативният и радикален дизайн на F50+ SYBERGOLD приляга идеално на личния стил на футболистите, които носят новите обувки - Фернандо Мориентес, Ариен Робен, Лукас Подолски, Давид Трезеге.
“Дай ми топката”
Новата телевизионна реклама на "Адидас" пресъздава Наполеонова битка, която се провежда в песъчлив градски пейзаж. Двойка тийнейджъри става свидетел на развиваща се драма - нарастваща маса футболисти на "Адидас" се опитва да задържи една-единствена топка, докато действителни и свръхестествени противници се опитват да я отнемат. Джърмейн Дефо е в плен на дървесни корени, Лукас Подолски е надхитрен от движеща се дупка в земята, Ариен Робен се опитва да се измъкне от двуглаво куче, а Хавиер Савиола едвам се спасява от побъркан петел. Битката завършва като класическа картина на Делакроа пред смаяните погледи на децата. Музиката е версия на "Танц със саби" от Арам Хачатурян. "Дай ми топката" пресъздава неугасващата страст и отдаденост към футбола.
“adidas Sport Performance” Collection Spring Summer 2005
Едно от най-големите подразделения на "Адидас" - "Sport Performance", има за цел да посрещне специфичните спортни нужди на всички нива на представяне. "Adidas Sport Performance" се фокусира в предлагането на функционални и иновационни продукти във всички категории спорт. Приоритетни са бягане, футбол, баскетбол, тенис и фитнес, във всяка от които "Адидас" държи престижните първо или второ място. Интригуващи нови продукти се представят всеки сезон. В женската колекция Пролет-лято 2005 е обърнато особено внимание на плуването и йогата. Под мотото "Намери време за себе си" "Адидас" предлага възможности, които дават нещо повече от физическо усещане.
През 2005 г. основната цел е популяризиране на ключовите технологии, сред които доминиращи са ForMotion и ClimaCool. Чрез радикално нова кройка и триизмерни техники ForMotion създаде изваяни облекла, които оптимизират комфорта и удобството, като същевременно увеличават свободата на движение. Дрехите не бива да възпрепятстват представянето, те трябва да го подпомагат. Затова концернът изследва всяка извивка на тялото на атлетите
Чрез използването на компресирани тъкани и Power Band technology - материя, която се разтяга само в едната посока, подсилена с акумулиращи и освобождаващи енергия свойства в специфични части на тялото, облеклата ForMotion контролират и подсилват мускулната активност и поддържат вашата форма.
Продуктите от серията ClimaCool дават сериозно предимство на атлетите, като ги поддържат сухи и охладени от главата до петите. ClimaCool активно разнася топлината и потта вън от тялото чрез комбинация от материали, които намаляват температурата и влагата му. Използват се вентилационни каналчета и триизмерни материи, които позволяват на въздуха да циркулира близо до кожата. След като обстойно наблюдаваха с помощта на инфрачервени камери критичните зони на затопляне и изпотяване на човешкото тяло, дизайнерите имаха възможността да поставят технологиите точно там, където трябва, за да се оптимизира телесната температура на атлетите. Всъщност атлетите са пo-охладени и се чувстват по-комфортно в ClimaCool, отколкото когато са голи.

водещите заглавия
футбол българия
футбол свят
спорт
стил
Обратно горе © 7дни СПОРТ. Издава '7дни СПОРТ'-ООД   |  webmaster